Honda preveu incrementar les seves vendes al 2012 en un 20% - Manifesta
Una proposta diferent de comunicació corporativa i RRPP
1044
single,single-post,postid-1044,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1800,side_area_uncovered_from_content,qode_popup_menu_push_text_top,qode-theme-ver-1.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

Honda preveu incrementar les seves vendes al 2012 en un 20%

Honda Automóviles España ha tancat l’any 2011 amb unes vendes de 8.304 unitats, protagonitzades principalment pels models Civic, CR-V i Accord, els més venuts per la marca en el mercat espanyol. La companyia té previst un increment del 20% de les vendes per aquest 2012, fins arribar a les 10.000 unitats, amb el llançament de la novena generació de l’Honda Civic, en el mes de febrer, la renovació de l’Honda Accord i l’arribada del nou Honda CR-V a la tardor.

Honda ha consolidat el seu objectiu d’oferir la motorització híbrida com una opció més amb el llançament del Jazz Hybrid, a la tardor de 2011, que sumat al CR-Z i l’Insight la posicionen com una de les marques del mercat espanyol amb més models híbrids a la seva gamma. La companyia avança així en la seva aposta per una mobilitat sostenible que inclou, a més, el llançament del vehicle elèctric de bateries al Japó i als Estats Units  aquest mateix 2012, el desenvolupament dels híbrids endollables i el lideratge en el vehicle elèctric de pila de combustible.


Honda CR-V

Honda preveu incrementar les seves vendes al 2012 en un 20%

Honda Automóviles España ha tancat l’any 2011 amb unes vendes de 8.304 unitats, protagonitzades principalment pels models Civic, CR-V i Accord, els més venuts per la marca en el mercat espanyol. La companyia té previst un increment del 20% de les vendes per aquest 2012, fins arribar a les 10.000 unitats, amb el llançament de la novena generació de l’Honda Civic, en el mes de febrer, la renovació de l’Honda Accord i l’arribada del nou Honda CR-V a la tardor.

Honda ha consolidat el seu objectiu d’oferir la motorització híbrida com una opció més amb el llançament del Jazz Hybrid, a la tardor de 2011, que sumat al CR-Z i l’Insight la posicionen com una de les marques del mercat espanyol amb més models híbrids a la seva gamma. La companyia avança així en la seva aposta per una mobilitat sostenible que inclou, a més, el llançament del vehicle elèctric de bateries al Japó i als Estats Units  aquest mateix 2012, el desenvolupament dels híbrids endollables i el lideratge en el vehicle elèctric de pila de combustible.